pratik ve kolay tarifi ile sizlere çok özel bir pasta tarifi sunuyoruz. Bisküvili rulo pasta tarifi sizlerin en kolay
Kapalı giyinen hanımlar için D&G imzasıyla ve kalitesiyle 2017 ilkbahar yaz tesettür giyim modası. İslami kadın
Nişan kıyafetlerinde tercih olarak sizlere yepyeni bir trendi sunacağız. Nişan elbise seçimleri kadar kombin yapma
Sadece Kadın Sadece Kadın Sadece Kadın
Bu yazı toplam 143.413 kere okunmuştur

Rüyalar insanları bir çok şeyi önceden haber ederler. Çok kısada olsa insanların çok uzun gördüklerini düşündükleri olayda aslında gerçekleşen olayın bir kaç saniyelik olduğunu bilmek zor gelsede, Rüyalarda ki korku dolu dakikaları insan gerçekten yaşıyormuş gibi gelir. Bazı rüya yorumlarında kötüye yada iyiye tabir etmek çok fazla dikkate alınmaktadır. Bu nedenle Rüyanızda silah gördünüz, yada rüyada silahla kovalanıyorsunuz, rüyada biri size silahla ateş açıyor, rüyada silah sesi duymak, rüyada silahla ateş etmek gibi bir çok rüyanın ortak olarak yorumunu sizlerle paylaşacağız. Canlarım bu tür rüyaların genel olarak mantıkları veya yorumları kuvvet, şeref, memuriyet, emniyet ve başkanlık şeklinde olur.

Rüyada silah görmek, rüyada silahla vurulmak ve diğer silahla ilgili rüya tabirleri şöyledir:

Bir kimsenin rüyasında her ne şekilde olursa olsun silah görmesi; kuvvet, şeref, memuriyet, emniyet ve başkanlıkla tabir olunur. Hasta bir kimsenin rüyasında üzerinde bütün silahları taşıdığını görmesi; o kimsenin şifa bulup iyileşeceğine, eğer bir şeyden çekinip korkuyorsa o korkusundan kurtulacağına, eğer yolcu ise selametle yoluna devam edip geri döneceğine işaret eder.

rüyada silah görmek, rüyada silahla vurulmak, rüyada silahla vurulduğunu görmek, rüyada silah sesi duymak, rüyada silahla ateş etmek, rüyada silah sıkmak, rüyada silah sesi, rüyada silahla adam öldürmek, rüyada silah atmak, rüyada silahlı çatışma görmek şeklindeki rüyalarda da yukarıdaki rüya tabiri geçerli kabul edilir.

Sitemizdeki Benzer İçerikler

Ziyaretçi Yorumları

Alttaki formu doldurup yorumunuzu ekleyebilirsiniz




  • lrfan 03 Mayıs 2012 16:49 tarihinde demişki

    arkadasımla birlikte motorsiklet uzerinde giderken yine arkadan gelen motorsikletli iki kisiden birisi arkadasşıma ateş edip vuruyor ve arkasından bana üç el ateş ediyor bi el bana isabet ediyor ve o an ilk aklıma gelen eşim ve onu cok sevdigim icin ölmemem gerektigini düsünuyordum. sonra uyandım.

  • Zeliş 19 Temmuz 2012 03:27 tarihinde demişki

    rüyamda elimde çocuk geziyordum birden karşıma unutma beni dizisindeki serifle emine çıktı kucağımda bebeği şerife verdim ipe asılı olan bebeğin kıyafetini de eminenin terini silip şerife verdim koklayıp sarıldı bende ordan uzaklaştım eve geldim tam içeri girerken birileri elinde silah bana ateş etmeye başladı bende kapıdan içeri girdim biri tam karşımda silahla ateş etti biri parmağınıdan sıyırdı diğer kurşunda ayağıma geldi tamam durun herşeyi söylicam diye bağırırken o korkuyla uyandım hala silah sesleri silahtan çıkan ateşler gözümün önünde

  • ibrahim 02 Eylül 2012 12:29 tarihinde demişki

    rüyamda arkamdan ve önümden ateş edilerek vuruldum

  • muhammet 28 Ekim 2012 08:19 tarihinde demişki

    ruyamda kalablik bır sokakta gezerken delırmış bıradam otomotık tufekle sağasola ateş edıyordu herkes kacışiyrdu oysa ben kacamadı adam karşmda tufeğı bana cevırmış bende yalvarıyorum ona yapma dıye oyınede bana ateş etti ve gobegımden benı vurdu yanlız mermı fazla gırmemıştı kanda akmıyordu sankı yaralanmamış gıbı ben aynı işlerımı yapıyordum oylede uyandım

  • admin 31 Ekim 2012 17:38 tarihinde demişki

    Tabi yazdıklarımızın söylentilerden ibaret olduğunu unutmayın: Kan akmaması kötü olarak yorumlanır

  • asli1234 01 Kasım 2012 14:33 tarihinde demişki

    Rüyamda çocukluğumun geçtiği ama artık yaşamadığım bir ilçede karanlık bir sokakta yürüyorum. Etrafta kimse yok. Tam bir sokak arasından geçerken sol taraftan yüzünü göremediğim, simsiyah bir adam silahını bana doğrultarak ateşliyor. Sol boşluğumdan vuruluyorum, acısını hissediyorum ama hiç kan akmıyor. Hiçbir şey olmamış gibi eve geliyorum. Evde fakültemde çok hoşuma giden bir hocamı görüyorum, sonra odama geçip aynaya bakıyorum. Kıyafetimin sol tarafında bir delik açılmış ve etim simsiyah olmuş, vücudumda kurşun deliğini görüyorum. Yaranın üzerine dokunmamla acıyla uyanmam bir oldu. Sizce neden böyle bir rüya görmüş olabilirim?

  • admin 04 Kasım 2012 17:23 tarihinde demişki

    Rüya yorumları ile ilgili olarak özellikle silahla vurulmak tabiri en çok aranan rüya çeşitlerinden biridir. Silahla vurulmuş olmanıza rağmen kan akmamış ise bu durumda kötü bir şeyler olacağı yönünde yorumlar vardır.

  • eyyüp 30 Kasım 2012 13:22 tarihinde demişki

    rüyamda bir kişi tarafından ateş edildi ikisi vücuduma saplandı sonra doktor iki kurşunu cıkardı ve rahatladım

  • ebru 22 Aralık 2012 07:09 tarihinde demişki

    rüyamda bana ateş ettiler ama ölmüyorum

  • serap 05 Ocak 2013 04:22 tarihinde demişki

    ben rüyamda esimle kendimi bosanıyor görüyom esimi arkadasımla yakalıyom kaynanam sacımı yoluyor az sacımı gördüm sonradan kendimi basımdan vurulmus görüyom ne demek

  • admin 08 Ocak 2013 07:38 tarihinde demişki

    BU gibi rüyalarda sorulan sorulardan bir tanesi rüyanızda kan gördünüz mü? şeklinde olur eğer rüyada kanın döküldüğünü gördüyseniz rüya bozuluyor ama kan görmediyseniz kötüye alametmiş

  • fd 31 Ocak 2013 11:17 tarihinde demişki

    rüyamda karnımdan vuruldugumu gördüm karnımı açıp bakıyorum bir delik var içinden sulu sulu kan geliyor

  • aslımm 31 Ocak 2013 15:04 tarihinde demişki

    rüyamda her yer kar biri ateş açıyo etrafa bende yanından geçiyom sonra adam beni dönüp ayağımdan vuruluyorum sonra adam üstüme doğru geliyo polis var yanımda ama ben bağırıyom beni duymuyo sonra hayır diye diye uyanıyom.. bu nasıl oluyo ??

  • Attila Tenger 29 Mart 2013 16:55 tarihinde demişki

    rüyamda 2 katlı umuma açık bir yerin üst katındaydım ,yalnız değildim yanımda 2 arkadaşım daha vardı,binanın girişinde kapıda ise yaklaşık 10 arkadaşım vardı,bir gruptuk aslında,bir ses yada bir his ile alt kata koştuk ,daha merdivenlerden zemine inmeden 20 ye yakın bir polis ekibi
    binanın önüne gelir gelmez ateşe başladı ,girişte kapı olmadığı için hem binanın dışındaki arkadaşlara hem bize durmaksızın ateş ettiler,dışardaki arkadaşlar öldümü bilmiyorum yanımdaki 2 arkadaşım galiba öldü bende ölüyorum sandım ve kelimeyi şahadet getirdim,sonra ölmediğimi anladım ve ölmediğime çok şaşırdım,bize ateş edenler polkis değil polis kılığına girmiş kişilerdi

  • sef 04 Nisan 2013 18:42 tarihinde demişki

    rüyamda boğazımın ortasından vuruldum . çok korktum ..s.s

  • esen 11 Nisan 2013 09:56 tarihinde demişki

    ruyamda tanımadıgım bır kızı kolundan vurdum. oda benı ensemden vurdu fakat kan cıkmadı ben basım cok agrıyor dıyordum fakat sesım cıkmıyorduu anlamı ne acaba

  • burhan 29 Nisan 2013 08:37 tarihinde demişki

    eskişehirde asklerliğimi yapmaktayım yarın teskeremi alacağım ve dün akşam vurulduğumu gördüm yorumunuzu okuyunca rahatladım çok teşekkür ediyorum…

  • barbaros 08 Mayıs 2013 05:02 tarihinde demişki

    rüyamda nerede oldugumu bilmedigim bir yerdeydm yukarıdan atom bombası atıyorlardı şehre heryer yanıyordu ben ve arkadaşlarım öldüler (ilk okul arkadaşlarım) aradan zaman geçmeden ölmedigimi farkettim ben uyanınca arkadaşlarımda uyandı. hepimiz ateş çemberinden kaçmaya çalışıyorduk karşımızda elektirikli teller vardı büyük orta ve kısa böylu 2 arkadaşm çarpılarak can verdi ben dokunabiliyordum snradan elelktirge karşı bagışıklıgım oldugnu anladım. bn ve 1 arkadaşm ateşlerden kaçarken sessiz temiz bi su kenarında oturduk ve orada sera gördük oraya girdik ateş üstümüzden yanımızdan geçiyordu anck bize ulaşmıyordu bombolamalar bittikten snra arkadaşmla dışarı cıktık bir grup asker üzerimize dgru gliyordu ve ateşe başladılar tekrar kaçtık henüz yapımı bittmemiş bir inşaata grdm orada tesadüfen 2 bazukacı gördm şehri bomboalamkiçin onları yok ettim ve orda uyandım cok cokk korkunçtu….

  • orxan 29 Temmuz 2013 06:36 tarihinde demişki

    Ruyalar aceba gercek olurmu

  • MELİS 23 Kasım 2013 08:46 tarihinde demişki

    arkadaşımla yolda giderken ilerde ateş ediliyor biri vuruluyor ama hiç kan görmedim sonra o vuran kişi bizi kovalamaya kalkıyor beni yakalıyor kaçmaya çalışıyorum sonra kurtuluyorum elinden bilet almaya gidiyorum tramwaya binip kaçayım diyırom ordan arkadaşıma ateş ediyor ama vurulmuyoruz ettiği ateş işlemiyordu bize

  • özge 02 Şubat 2014 20:34 tarihinde demişki

    rüyamda sana bir sır vereceğim hayatı yasadım yaa ben fen dersinden en yüksek notu almışım sonra bana fenci özel bir yetenek yani yeteneğimde suda kalmakmış ve aylin savaş tilki felan plan yapıyoruz sonra melteme diyorumki bu iş tam senin için diyorum sonra meltem de koşuyor koşuyor onarı oyalıyor melteme bağırıyorum hadi koş diye birinci ikincvi silah sıkışında ıskalıyorlar ama 3. de ayağıma sıkıyorlar aslında hiç acımıyorr ama ayağımı tutuyorum sonra ise reyhan ve çağla ağlıyor beni öle görünce :)

  • aygun 10 Şubat 2014 15:18 tarihinde demişki

    uykumda vuruldugumu gordum ve bacaqlarimdan kan akiyordu

  • aygun 10 Şubat 2014 15:25 tarihinde demişki

    ruyamda kosdumu ve vuruldumu gordum bacaklarimdan kan akiyordu lutfen ruyami yozun

  • Darqman 16 Mart 2014 20:11 tarihinde demişki

    gecen gece gördüm Rüyamda Birisine Nasıl bişeyse Tabanca ile saydırmama ragmen o kişi ölmedi ve Kaçtı Bunun cevabını aramaktayım :(

  • yunus 12 Nisan 2014 10:34 tarihinde demişki

    Hasta bir kişinin rüyasında 30 kişiye silahla ateş ettiğini görmek

  • kezban 12 Mayıs 2014 14:13 tarihinde demişki

    Ruyamda askerler bize ates aciyolardii biz korkumuzdan hem saklaniyodukk hemde kaciyodukk cevabini alabilriyim

  • kezban 12 Mayıs 2014 14:15 tarihinde demişki

    Ruyamda askerler bize ates aciyolardii biz korkumuzdan hem saklaniyodukk hemde kaciyodukk cevabini alabilriyims

  • onder 14 Haziran 2014 01:28 tarihinde demişki

    Rüyamda bir bayan beni silahla izliyordu pencereden baktığı.mda beni vurmak icin pusu kurduğunu gördüm ve sonrada uyandım.

  • hiraur 21 Haziran 2014 06:12 tarihinde demişki

    rüyamda silah gördümböyle bitane büyük adam bitane çocuk karşıtarafa ateş atıyorlar büyük adam vuruldu ortadan kay boldu

  • elif 25 Haziran 2014 05:02 tarihinde demişki

    Rüyamda gerçek hayatta dusmanim olan birinin bana ve eşime doğru ama havaya ateş attigini gördüm tam yedi elden fazlaydi ates sayisi ne anlama gelio acaba yardimci olur musunuz…..

  • günay kozan 01 Temmuz 2014 09:31 tarihinde demişki

    magnum altı patlar ile bir ordunun üzerine ateş ederek yürüyordum.

  • ilker 03 Temmuz 2014 05:55 tarihinde demişki

    Vuruldum ama ölmedim gardaş,ateş ettiler mermiden kaçtım bana ateş edeni arkadaşım öldürdü yanındaki kızda ilkeri vurma diye bağırıyordu. sonra arkadaşımda ölüyor vurduğu adam can çekişiyor başına gidiyorum benim silahın mermesi bitmiş arkadaşın silahını alıyorum ama onunda mermi konulan yerinden mermiler görünüyor bi sıkıyorum yerden seken mermi kulağımı vuruyor sonra beni vurun bir asker gibi ölmek istiyorum diyorum :))Bu rüyanın öncesinde karanlık bi yerde yine arkadaşımla uyuyoruz böyle damlı ve evde biz askeriz yine tavan arasından kurt sesleri gelior yavru kurt sesleri, tavana vuruyoruz derken tavanın bi tarafının delik olduğunu görüyorum arkadaşım oraa elini atıyor kurt yavrusunu yakalıyor yavru cılık atıyor derken anasını gördük kurt annızı sktım deyip aşşa atladı ben hemen kaçtım yan odaya geçtim orda balta ,keser fln var diye odaya girdim kurtta peşimizden geldi aldım naça bi koydum kurda orda öldü .sonra yavrusun aldım bahçeye çıktım ortalık yemyeşil yavru kurt bana sirinlik yapıyor onunla oynuyorum derken bi helikopter gelior. surucu babam havada cılgınlıklar yapıyor bir ucurtma gibi havada sevam verdiğiyor takla atıyor sonra helikopter birden dağ motoruna dönüştü bi dağ parçasına çarptı heycanla koştum yanlarına gittim içerdekiler yaralı en çokta babam kanlar akıyor her yerinden sonunda herkesi öldürceksin bari kendini öldür diğerleri senden kurtulsun diyorum bi sosyal mesajla rüya sonlanıyor.

  • isa 14 Temmuz 2014 14:28 tarihinde demişki

    :D öğrendim ya rahatladım

  • ayse tolu 13 Kasım 2014 15:36 tarihinde demişki

    bn rüyamda bi düğün deyim bu dugunde kalbimin üstğnde bi gaz bezi sarılı babam yanıma geliyo ve diyo ki kızım dikkat et iki defa kursun yedin üçüncüye ii olmaya bilir diyor ve ben glüyorum kan gelmiyo kursun yarasında kan falan da görmüyorum gaz bezini elimde bi mendil gibi tasıyorum kalbimin ustunde tutuyorum bu ne anlama gelir hiç bi acı bile hissetmiyorum

  • İbrahim 23 Kasım 2014 05:58 tarihinde demişki

    Rüyamda okulda erkek olmama rağmen bir
    kızla kavga ediyorum ama neden kavga ettiğimi bilmiyorum sonra kız silah çıkardı ve bana doğru uzattı bende silahın ateş edecek olan yerinden tuttum ve bana dedi ki elini kırarım dedi bende kırsana hadi dedim ve kız silahı ateş etti ama benim elim çok acımadı sonra bir ders sonra o kızı arkadaşlarımla aramaya başladım hiç bir yerde bulamadık sonrada uyandım zaten

  • busra 27 Aralık 2014 14:20 tarihinde demişki

    Ruyamda biriyle sarms dolas sigara iciyoduk ve biri bizi gordu yabanci biri ve beni bi eve goturdu sonra bacagimdan vutcakti agladim yapma dedim ve sonra beni bitakti gerisni pek hatirlamiyrum sonunda o kisiyle birbirimizi sevmeye basladik sonundada o bi yere gidickti istemiyodu ama gitmesi lazmdi gerisni hatrlamiyrum

  • burçak 03 Ocak 2015 08:13 tarihinde demişki

    Rüyamda sokaktayız arkadaşımla ben erkek arkadaşımla telefonda konuşuyorum arkadaşımda uzaklaşıyor. Ben sonra yere yatıyorum gökyüzünü izliyorum. Sonra bir apartmanın 2. Veya 3. Katı kadar yükseklikte oturmak için bir yer var o dikkatimi çekiyor ve tepesinde de bir tane adam ( bizim burda elekçi derler ırkçılık gibi birşey yapmak istemiyorum ama adam öyleydi ) bana bakıyor ve rahatsız edicek şekilde gülüyor sonra tabancayı gösterip bana doğru ateş ediyor ama denk delmiyor. Arkadaşım bağırınca ona da ateş ediyor ama o da vurulmuyor. 6 el bana 2 el de arkadaşıma ateş ediyor ama ölen yok

  • tuncay ertem 05 Ocak 2015 19:13 tarihinde demişki

    Meraba , Ben ruyadamda bir gelin ve damadi baslarindan silahla ates ederek yaraladim ama olmediler uyandigimdan gercekten olmus sandim bir kac saat etsinde kaldim sizce nedir bu?

  • kıymet arslan 23 Ocak 2015 19:03 tarihinde demişki

    Merhaba ruyamda bizim eski komsumuz bana ates ediyor ama silah ates almiyor ve ses cikarmiyor bende kaciyom sıginacak yer ariyom ama bulmamiyom yorumlarsaniz sevinirim

  • darkly 27 Ocak 2015 11:26 tarihinde demişki

    rüyamda hastane içinde 5yerimden tüfekle vuruluyorum vuran kişi ölmüş sansin diye ölü rolü yapıp tekrar ayağa kalkıyorum kurşunlardan 3nü kendiliğinden çıktığını görüyorum kurşun delikleri duruyor ama kan akmiyordu hastane içinde doktora varıp diğer 2sini çıkartmaya gidiyordum ve uyandım

  • yusuf 05 Şubat 2015 00:06 tarihinde demişki

    Ruymda biri bana ikitane mermi veriyor daha sonra ayni adamin elinden silahi almaya calisiyrum

  • bedri 06 Nisan 2015 08:02 tarihinde demişki

    Rüyamda tanimafigim bir kişi tarafından durduk yere mahallemde ateş altına geldim. İlk ateşinde sağ bacagimdan vuruldum sonra kaçtım o ayakla. Bir daha o yere geldim ve bi muddeylt sonra yine ateş etmeye başladı sol bacagimdan vuruldum ama ayaklarimin üstünde durup kacabiliyordum. Merdivenlerden aşağıya attım kendimi arkamdan ateş etmeye devam ediyordu kaçtım uzun sureli ama bildiğim yerlere doğru kaçtım. Bi anda onuma cikti ateşe devam ediyordu korkudan uyandım.

  • sultangulendam 01 Mayıs 2015 10:57 tarihinde demişki

    rüyada beni silahla ateşlediler,amma o kurşunlar bana dokunup içime girmeden yerlere düştüler,ve bana hiç bişey olmadı.

  • Hatice 18 Şubat 2017 06:55 tarihinde demişki

    Arkadaşlarımla birlikteyim eski oturduğum yerde polisler geliyor silah sesleri yükseliyor iki arkadaşımı arıyorlarmış ben kaçıyorum saklanacak bir yer buluyorum arkadaşımdan birisi silahla ölüyor ve bir şekilde evime girebiliyorum

Editör Alanı

Ne Pişirsem Diye Düşünmeyin

Günlük Burçlar

İlginizi Çekebilecek Konular

Muhallebiye olan hayraklıklar bir çok farklı lezzete muhallebi tadı sunmaktadır. Şimdi
Muhallebiye olan hayraklıklar bir çok farklı lezzete muhallebi tadı sunmaktadır. Şimdi

Son Eklenen Videolar

Muhallebiye olan hayraklıklar bir çok farklı lezzete muhallebi tadı sunmaktadır. Şimdi
Muhallebiye olan hayraklıklar bir çok farklı lezzete muhallebi tadı sunmaktadır. Şimdi

Son Yapılan Yorumlar



Tüm Hakları Saklıdır - 2011 - KadininEvi.com - Türkiyenin Kadın Portalı - İletişim Bilgileri : İletişim